fredag den 2. november 2012

MIN RULAMS BABY


Her igår var jeg nede i gågaden med en veninde for at shoppe :-)
vi gik i min ynglings genbrug hvor jeg fandt en helt fantastisk rulamsjakke til kun 85 kr.
Da jeg kom hjem søgte jeg efter mærkets navn på google.. og jeg fandt ud af at den oprindelige pris er 4000 kr.!!!!!!!!! :-DDDD
betalte 85 kr. for en 4000 kr. dyr jakke!! :-DD



Har lige hurtigt taget nogle billeder af det tøj jeg havde på idag.. og jakken!!!! :-D
Det er godt nok ikke mit mest heldige billed.. var lige kommet hjem fra svømmehallen der :-) 

I må ha´ en helt fantastisk aften alle zusammen! min blir ihvertfald god!
først skal jeg om til min søster til fødselsdag, da hendes hund bliver et år :I bagefter skal jeg fejre j-dag med nogle gode venner og en masse øl! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar